Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Chęć zwrotu należy zgłosić mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres: sklep@lezymisie.pl
    Koszty odesłania produktów do Sprzedającego ponosi Klient.
  2. Następnie produkty należy odesłać na adres:

    Leży mi sie Natalia Błoch

    os. Bolesława Śmiałego 2/80  
    60-682 Poznań

  3. Odesłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone.
  4. Sprzedający nie uwzględni zwrotu jeżeli produkt będzie nosił ślady użytkowania.


Reklamacje

  1. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.
  2. Reklamację należy zgłosić mailowo na adres: sklep@lezymisie.pl
  3. Następnie towar należy odesłać na adres: 

    Leży mi sie Natalia Błoch 
    os. Bolesława Śmiałego 2/80  
    60-682 Poznań

    Do produktów należy dołączyć paragon oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu/wymiany. Formularz dostępny TUTAJ.

  4. Odesłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone.
  5. W przypadku uznanej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli nie będzie to możliwe, Sprzedający zwróci Klientowi wartość reklamowanego towaru na podany w formularzu reklamacji rachunek bankowy.
  6. Wady fizyczne nowego towaru, widoczne w momencie otrzymania przesyłki, powinny być zgłaszane niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru na adres: sklep@lezymisie.pl
  7. Wady towaru powstałe w wyniku użytkowania nie podlegają reklamacji.   

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów